ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
www.nemkicsi.hu
(érvényesség: 2020.03.30. napjától)

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazzák a www.nemkicsi.hu weboldalon elérhető szolgáltatások Megrendelő általi igénybevételének és használatának feltételeit. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a weboldalon általa rögzített megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása a szerződés írásba foglalásának minősül.

A Megrendelő tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1./ A Szerződő felek:

1.1./ Szolgáltató
Cégnév: Nemsüti Kft.
Székhelye: Budapest 1062 Budapest, Délibáb utca 24. 1. em. 4.
Adószáma: 11683207242

1.2./ Megrendelő
Megrendelőnek minősülnek mindazon belföldi és külföldi természetes- és jogi személyek, akik a www.nemkicsi.hu weboldalon rögzített megrendelésükkel a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételekkel digitális képről a vászonkép-készítés szolgáltatását igénybe veszik.

2./ A Szerződés tárgya

2.1./ A Megrendelő által a www.nemkicsi.hu weboldal alkalmazásával a Szolgáltató részére megküldött vagy a weboldalról kiválasztott termékek  a Megrendelő részére történő átadása (személyes átvétel vagy házhoz szállítás útján).

3./ Megrendelés és vásárlás a weboldalon keresztül,
a szerződés létrejötte

3.1./ A “Megrendelő” oldalon a Megrendelőnek a megrendeléshez az alábbi adatokat kell megadnia:

-Vezetéknév
-Keresztnév
-E-mail cím
-Telefonszám
-Számlázási név
-Számlázási cím
-Átvétel módja
-Kiszállítás esetén kiszállítási cím
-Megjegyzés, üzenet (nem kötelező a kitöltése)

3.5./ Az adatok kitöltését és az ÁSZF elfogadását követően a Megrendelő elküldheti a megrendelését. A megrendelés a Szolgáltató megadott elérhetőségére (Rendelés, ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@nemsuti.hu) e-mail útján is elküldhető. A Megrendelőnek az online rendelőfelületen a megrendelés bármely szakaszában, a megrendelés Szolgáltató részére való továbbításáig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására vagy a megrendelés törlésére.

3.6./ A Megrendelő által elküldött megrendelés megérkezését a Szolgáltató e-mail útján visszaigazolja a Megrendelő részére, a Megrendelő által megadott elektronikus elérhetőségre (e-mail cím). A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Megrendelő által tett megrendelés (ajánlat) elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a felek között. A szerződés határozatlan időtartamra jön létre, mely az elkészült termék átvételével (személyes átvétellel vagy a kiszállítással történő átvétellel) minősül teljesítettnek és szűnik meg.

3.7./ A megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza a Megrendelő által a megrendelés során megadott adatokat (személyes adatok, számlázási és szállítási információk) és a megrendeléshez tartozó elemek (feltöltött digitális fénykép vagy fényképek) felsorolását, mennyiségét, továbbá a termék árát és a fizetendő végösszeget. Ha a Megrendelő bármilyen hibát észlel a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul, de legkésőbb az ún. nézőkép jóváhagyásakor jeleznie kell a Szolgáltató felé, az adatok javítása érdekében.

3.8./ A Megrendelő által közölt megrendelés és annak elfogadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:82-6:85.§-ai és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szabályai irányadóak.

3.10./ A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató (mint elektronikus utat biztosító fél) a jelen ÁSZF – weboldalán történő – közzétételével a szerződéskötésre vonatkozó jognyilatkozatának megtételét megelőzően tájékoztatta a Megrendelőt
a szerződéskötés – jelen ÁSZF-ben részletezett – technikai lépéseiről;
arról, hogy a megkötendő szerződés (a megrendelés és annak visszaigazolása) írásba foglalt szerződésnek minősül és azt a Szolgáltató rögzíti, egyúttal 5 évig megőrzi;
arról, hogy a rendelőfelület működése, illetve használata lehetővé teszi az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően;
arról, hogy a szerződés nyelve a magyar;
arról, hogy a Szolgáltató a szolgáltatási tevékenységére vonatkozóan nem alkalmaz és nem fogad vagy ismer el magatartási kódexet.

3.12./ A Szolgáltató a Ptk. fenti rendelkezéseinek megfelelően az általános szerződési feltételeit (ÁSZF) olyan módon teszi hozzáférhetővé a weboldalán, amely lehetővé teszi a Megrendelők számára, hogy tárolják és előhívják azokat. A Szolgáltató az on-line rendelési felületen biztosítja, hogy a Megrendelő az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibákat szerződési jognyilatkozatának megtételét megelőzően kijavíthassa.

3.14./ Figyelemmel arra, hogy a felek között létrejövő szerződés ún. távollevők közötti, elektronikus úton kötött szerződésnek minősül, mely a Megrendelő számára fizetési kötelezettséget keletkeztet, a Szolgáltató egyértelműen és jól látható módon, közvetlenül a Megrendelő szerződési nyilatkozatának megtétele előtt felhívja a Megrendelő figyelmét az alábbi információkra:
a megrendelt termék (szolgáltatás) lényeges tulajdonságaira;
a megrendelt termékért (szolgáltatásért) járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegére, valamint az ezen felül felmerülő valamennyi költségre (így különösen a fuvardíjra vagy a postaköltségre), vagy ha e költségeket nem lehet ésszerűen előre kiszámítani, annak a ténynek a feltüntetésére, hogy további költségek merülhetnek fel;
határozott időre szóló szerződés esetén a szerződés időtartamára, határozatlan időre szóló szerződés esetén a szerződés megszüntetésének feltételeire;
a Megrendelő kötelezettségeinek a szerződés szerinti legrövidebb időtartamáról.

3.15./ A Szolgáltató köteles gondoskodni arról, hogy a Megrendelő a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul vegye, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után. Ha a nyilatkozat megtétele gomb, ikon vagy hasonló funkció aktiválásával jár, a gombot vagy a hasonló funkciót könnyen olvasható módon fizetési kötelezettséggel járó megrendelés vagy ennek megfelelő, egyértelműen megfogalmazott felirattal kell ellátni, amely jelzi, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele a Szolgáltató javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

3.16./ Személyes átvétel választása esetén a megrendelt termék a Szolgáltató raktáránál (1105 Budapest, Cserkesz u. 34.) vehető át előre megbeszélt időpontban. A megrendelt termék elkészültéről és átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíti a Megrendelőt.

3.17./ Kiszállítás választása esetén a megrendelt terméket fuvarozó partnerünk juttatja el a Megrendelő által megjelölt kiszállítási címre. A weboldalon megrendelt termékek kiszállítása a megjelölt időpontban történik. Ha a Megrendelő nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a termék kézbesítése meghiúsul, a futárszolgálat két alkalommal megkísérli az újabb kézbesítést Abban az esetben, ha a kézbesítéskor a megrendelt termék vagy annak csomagolása láthatóan sérült és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét és visszaküldését a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Ilyen esetben a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérni és a Megrendelő nem köteles a terméket átvenni. A termékek kiszállításának költsége terméktől és mérettől függően változik, melyről a Megrendelő a weboldalon tájékozódhat.

3.18./ A megrendelés kiszállításának határideje a termék típusától függően 3-15 munkanap. A Szolgáltató késedelem nélkül intézkedik a termék legyártására, amit legkésőbb harminc napon belül köteles a Megrendelő rendelkezésére bocsátani (a személyes átvételi időpontját meghatározni és a Megrendelővel közölni vagy a terméket kiszállítatni a szállítási címre).

4./ A termékek ára, fizetés

4.1./ A Szolgáltató a weboldalon közzéteszi a termékek és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások vételárát. A termékek (szolgáltatások) vételára bruttó árban van feltüntetve és nincs ÁFA tartalmuk, lévén hogy a szolgáltató alanyi ÁFA mentes. A termékek vételára – kiszállítás igénylése esetén – a kiszállítás költségét nem tartalmazza. A termékek (szolgáltatások) ára forintban kerül feltüntetésre.

4../ A weboldalon megrendelhető termékek (szolgáltatások) árai vonatkozásában a Szolgáltató az árváltoztatás és az esetleges akciók alapján történő eltérés jogát fenntartja. A módosítás a weboldalon való megjelenést követően beérkező megrendelések vonatkozásában alkalmazható. A módosítás a már megrendelt termékek (szolgáltatások) vételárát nem befolyásolja.

4.4./ Abban az esetben, ha a weboldalon hibás ár kerül feltüntetésre – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves (pl. a termék közismert vagy általánosan elfogadott árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő hibás árra), akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket (szolgáltatást) hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő teljesítést, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

4.5./ A termék személyes átvételére a Megrendelő a teljes vételár kifizetését követően jogosult. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos termékkör (így különösen nagyobb méretek) esetén a termék átvételét kizárólag személyes átvétel formájában biztosítsa és kiszállítást csak kifejezett kérésre, a Megrendelő kockázatára teljesítsen.

4.7./ A weboldalon történő megrendelés végösszegének azonnali bankkártyás kifizetése a Barion rendszerén keresztül történik. A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan lehet bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobil alkalmazásokban, vagy pénzt küldeni ismerősöknek.

  • Fizetés bankkártya adatok magadásával.  Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira, valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, de az ÁSZF-et el kell fogadni.
  • Fizetés Barion tárcával
    • a. Fizetés eltárolt bankkártyával.  Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával, valamint érvényes Barion regisztrációval. A fizetéshez szükséges kártyaadatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, a fizetéshez e-mailcím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet.
    • b. Fizetés előre feltöltött Barion egyenleggel.  Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik érvényes Barion regisztrációval (ehhez nem szükséges bankkártya). A fizetéshez e-mailcím és jelszó szükséges. Az egyenleg úgynevezett elektronikus pénz, amely előre feltölthető készpénzbefizetéssel a Barion feltöltő pontokon, valamint átutalással bankszámláról (sürgős esetben bankkártyáról is).

A Barion ügyfélszolgálat munkaidőben a (+36 1) 464 70 99 számon érhető el. E-mailben általános ügyekben a support@barion.com, kártyás visszaélésekkel az antifraud@barion.com cím használandó.

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. A böngésző zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.

A böngésző zöld sávjába kattintva meg lehet bizonyosodni a biztonságról. A Norton logóra kattintva a részletes SSL tanúsítvány leellenőrizhető. A bankkártya adatok megadására a kártya típusa megjelenik, ezen kívül a dátumot, CVC kódot és egy működő e-mail címet kell megadni. A Barion ÁSZF-ét is el kell fogadni. Az e-mailcímet kapcsolattartásra használja a Barion (pl. csalás vagy egyéb gyanú esetén), illetve ha később a vásárló szeretne regisztrálni, ehhez az e-mailhez köthetők a tranzakciók. Ha a kártyaadatok megfelelőek, a fizetés sikeresen lezajlik. A fizetés folyamata kártya esetén akár több tíz másodperc is lehet. Az esetleges lassúságot a Barion mögött álló bankkártya rendszer sebessége adja. Ha hibás a kártyaadat megadása, barátságos és feltűnő hibaüzenetet kapunk, és a kereskedő szervere által magadott időkereten belül többször próbálkozhatunk.

A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a Szolgáltató honlapjára, ahol a Szolgáltató a vásárlás eredményét jeleníti meg. A webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját. A Megrendelő (kártyabirtokos) hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Megrendelő hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, a megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.

4.8./ A Szolgáltató minden megrendeléssel egyidejűleg digitláis számlát küld a Megrendelő által megadott email-címre. A vásárlás részletei a fizető oldalon is ellenőrizhetők. Ha a vásárló megbizonyosodott, hogy valóban a Barion biztonságos oldalán van, azért fizet, amiért szeretne, megadhatja bankkártya adatait.

5./ Elállás a szerződéstől

5.1./ A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet alapján az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót – általában – a termék átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolható, indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Ugyanezen jogszabály szerint azonban a fogyasztó nem gyakorolhatja ezen elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. A Szolgáltató által a jelen szerződés alapján előállított és eladott termék (vászonkép, vászonfotó) ebbe a kategóriába tartozik, így a Szolgáltató – a jelen ÁSZF keretei között – kifejezetten felhívja a Megrendelő figyelmét arra, hogy a Megrendelőt a 14 napon belül gyakorolható, indokolás nélküli elállási jog nem illeti meg!

5.2./ Abban az esetben, ha a Szolgáltató legkésőbb harminc napon belül nem bocsátja a terméket a Megrendelő rendelkezésére (ennek minősül: a személyes átvétel időpontjának meghatározása és a Megrendelővel való közlése vagy a termék kiszállíttatása és kézbesítésének megkísérlése a szállítási címre) – a Szolgáltató késedelembe esik. A Szolgáltató késedelme esetén a Megrendelő jogosult írásban póthatáridőt tűzni és azt a Szolgáltatóval közölni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül sem teljesít, a Megrendelő jogosult a szerződéstől az érdekmúlás külön bizonyítása nélkül írásban elállni. A Megrendelő póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

5.3./ Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől és a részéről előre fizetés történt, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Megrendelő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (pl. megelőlegezett szállítási díj) is. A Szolgáltató a Megrendelőnek visszajáró összeget a Megrendelő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza.

5.4/ A szolgáltató garanciát vállal a nem egyedi gyártású termékek részére is, ezáltal 30 napos visszaküldési lehetőséget biztosít a fogyasztó részére.  A fogyasztót megilleti a jog, hogy indoklás nélkül felmondja a szerződést és visszaküldje a terméket, azonban ebben az esetben a termék visszaszállítási költsége a fogyasztót terheli

5.5/ Jelen általános szerződési feltételek továbbá a hatályos magyar jogszabályok rendelkezése szerint a 30 napos visszaküldési garancia kizárólag a fogyasztókra vonatkozik, cégek és magánvállalkozások nem vehetik igénybe.

6./ Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

6.1./ A Megrendelő hibás teljesítés esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Kellékszavatossági igénye alapján a Megrendelő kijavítást vagy kicserélést kérhet – kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára a Megrendelő más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

6.2./ Az a Megrendelő, aki a Ptk. szabályai szerint Fogyasztónak minősül (a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Egyéb esetekben a Megrendelő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

6.3./ A termék (ingó dolog) hibája esetén az a Megrendelő, aki a Ptk. szabályai szerint Fogyasztónak minősül (a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) – választása szerint – a fentiekben meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

6.4./ A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.

6.5./ A Megrendelő a termékszavatossági igényét a termék Szolgáltató általi forgalomba hozatalától (átvételétől) számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultság megszűnik.

6.6./ A Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A Szolgáltatónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

6.7./ Ugyanazon hiba miatt a Megrendelő kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét érvényesítheti.

6.8./ A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna, így jótállási kötelezettsége nem áll fenn.

6.9./ A szavatossági igényeit a Megrendelő a Szolgáltatónál, a jelen ÁSZF szerint meghatározott mindenkori elérhetőségeken érvényesítheti.

7./ Panaszkezelés, jogérvényesítés

7.1./ A Megrendelő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a következő elérhetőségeken terjesztheti elő:

Elérhetőség:

1212 BUDAPEST, SZENT ISTVÁN ÚT 1/B.

Nyitva tartás: előre egyeztetett időpontban
Rendelés, ügyfélszolgálat: 
Rendelés, ügyfélszolgálat:
Cégnév: Nemsüti Kft.

7.2./ Szolgáltató a szóbeli panaszt vagy kifogást, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség (a panasz jellegéből adódóan) vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt köteles megőrizni. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén köteles helyben a Megrendelőnek átadni.

7.3./ A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt köteles megőrizni. A Szolgáltató köteles a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni a jegyzőkönyv másolati példányát.

7.4./ A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet egyedi azonosítóval köteles ellátni, amit a Megrendelővel is közölni kell.

7.5./ A Szolgáltató a jegyzőkönyvben rögzített panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról írásban tájékoztatja a Megrendelőt.

7.6./ Abban az esetben, ha a Szolgáltató és a Megrendelő közötti fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való egyeztetés (panaszkezelés) során nem rendeződik, a Megrendelő az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet:
panaszt tehet a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál;
a Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti (a Budapesti Békéltető Testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., www.bekeltet.hu);
az arra hatáskörrel és illetékességgel rendelkező Bíróságnál polgári peres eljárást kezdeményezhet.

8./ A weboldalon közölt tartalmak, adatvédelem, szerzői jogok

8.1./ A Szolgáltató kizárólag a weboldalon saját maga által elhelyezett tartalmakért vállal felelősséget és áll helyt, ugyanakkor kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy a weboldal általa történő használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. A Megrendelő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, egyúttal tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

8.2./ A Megrendelő mindenkor szavatolja, hogy az általa feltöltött, a Szolgáltató szerverén elhelyezett, vagy hálózatán továbbított információk és adatok jogszerűségéért teljes polgári- és büntetőjogi felelősséggel tartozik, az ebből származó esetleges jogi következményekért a Szolgáltatót semmiféle felelősség nem terheli. A Szolgáltató kijelenti, hogy semmiféle felelősséget nem vállal a Megrendelő által feltöltött fájlok, adatok tartalmát illetően.

8.3./ A Megrendelő által a weboldal használata során feltöltött tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni és a feltöltött tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. A nyilvánvalóan jogellenes, vagy az internetes etikába ütköző tartalom és tevékenység észlelése azonban feljogosítja a Szolgáltatót arra, hogy a megrendelés teljesítését a Megrendelő egyidejű értesítése mellett megtagadja.

8.4./ A Szolgáltató az Internet-hálózat működéséből adódó esetleges információvesztésért, túlterhelésért, és harmadik fél által okozott üzemzavarért semmilyen felelősséget nem vállal. A Szolgáltató nem garantálja, a weboldal megszakítás nélküli vagy hibamentes üzemeltetését.

8.5./ A Szolgáltató – jogszabály felhatalmazása alapján – a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti a Megrendelő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat. A szolgáltató ezen túlmenően a termék előállítása és a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek.

8.6./ A Szolgáltatónak oly módon kell üzemeltetnie a termék elkészítése és a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a termék elkészítéséhez és a szolgáltatás nyújtásához és a törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig. A Szolgáltató a termék elkészítésével és a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos adatokat bármely eltérő célból – így különösen szolgáltatása hatékonyságának növelése, az igénybe vevőnek címzett elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása, piackutatás céljából – csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és a Megrendelő hozzájárulása alapján kezelhet. A Megrendelőnek a szerződés teljesítése során is folyamatosan biztosítani kell, hogy az eltérő célból történő adatkezelést megtilthassa. Az adatok a Megrendelő hozzájárulása nélkül nem adhatóak át harmadik személy számára.

8.7./ A Megrendelő által megadott és a fentiek szerinti célokból kezelt adatokat törölni kell a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően. A Megrendelő által feltöltött képadatok a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően ugyancsak törlésre kerülnek. Ez alól kivételt képezhetnek azok a képadatok, amelyek a Megrendelő kifejezett kérésére, további esetleges megrendelése céljából archiválásra kerülnek.

8.8./ A Szolgáltató weboldalának egésze (grafikus elemek, template, szövegek és technikai megoldások) szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog védelme alatt állnak, így az ezek feletti valamennyi kapcsolódó jog jogosultja a Szolgáltató, ideértve a Szolgáltató által létrehozott vagy módosított és a jelen szerződés alapján a Megrendelő számára hozzáférhetővé tett szellemi alkotások feletti szerzői jogokat is.

8.9./ A weboldal bármely tartalmának fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

9./ Egyéb rendelkezések

9.1./ A Szolgáltató jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket – a Megrendelők weboldalon történő előzetes tájékoztatása mellett – egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá a Megrendelővel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

9.2./ A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szabályai megfelelően irányadóak.

9.3 A szolgáltató garanciát vállal a megrendelt termék kifizetését követően 20-40 naptári napos szállítási időre. Amennyiben a szállítás nem valósul meg az ígért időtartamon belül a szolgáltató köteles életbe léptetni a garanciát.

9.4 A 100% garancia feltétele, hogy a vásárló visszajuttassa a terméket a szolgáltató címére. A termék visszaküldését követően a szolgáltató köteles a hibás, sérült termék teljes árát megtéríteni a megrendelő felé. Amennyiben a vásárló nem küldi vissza a terméket a szolgáltatónak vagy bármilyen okból kifolyólag nem kommunikál, egyeztet vele, a szolgáltató nem köteles a vásárolt termék árát a megrendelő részére visszajuttatni. A visszaküldés során a szállítási költség minden esetben a megrendelőt terheli.